بهترین روش انتخاب مانتو بر اساس قد

The best way to choose a coat

نکات برگزیده مطلب
  • نحوه انتخاب مانتو مناسب برای افراد قد بلند
  • نحوه انتخاب مانتو مناسب برای افراد قد کوتاه

مهم است بدانید که چه مدل مانتویی برای شما بهترین است. آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است؟ آیا پوشیدن مانتو بلند آن‌ها را بلندتر نشان می‌دهد یا نتیجه معکوس دارد و کوتاهتر به نظر می‌آیند؟ آیا مانتو کوتاه برای افراد بلند قد مناسب نیست؟

مانتو مناسب برای افراد قد بلند:

خانم های قد بلند باید مانتوهایی را انتخاب کنند که بلندیش تا زانوی آنها باشد زیرا مانتوهای کوتاه و خیلی بلند برازنده آنها نیست و قد را خیلی بلند تر نشان می دهد.

خانم های قد بلند بهتر است مانتو و شلوار هم رنگ نپوشند، انتخاب تک رنگ برای مانتو و شلوار خطی یکدست ایجاد می کند و آنها را بلندتر نشان می دهد بنابراین باید مانتو و شلوار رنگ متفاوتی داشته باشد چرا که انتخاب این مانتو و شلوار سبب می شود قد به چند قسمت مختلف تقسیم شده و قد کوتاه تر به نظر برسد.


مانتو بلند و جدید مدل آرکاداش

مانتو تابستانی جدید مدل آسو

جالب است بدانید هرقدر سراغ رنگ های بیشتر و بعضا متضاد بروید، قدتان متناسب تر به نظر می آید. درباره طرح های روی لباس هم باید مدل های شلوغ را انتخاب كنید تا توجه از قدتان برداشته شود.

شلوارهای جین راسته ساخته شده برای قد بلندها به خصوص اگر تا روی قوزك پا قرار بگیرد یا حتی كمی كوتاه باشد. اما از آن جایی كه معمولا بالا تنه افراد قد بلند هم بلند است، نباید سراغ شلوارهای فاق كوتاه بروند. برعكس شلوارهای فاق بلند همراه بلوز یا پیراهن هایی كه خط كمرشان بالاست و زیر قفسه سینه قرار می گیرد انتخاب های مناسبی است.

پوشیدن مانتوهای خیلی کوتاه، پاها را بلندتر نشان می دهد بنابراین خانم های قد بلند نباید مانتوهای خیلی کوتاه بپوشند.

پوشیدن مانتو گشاد و اورسایز موجب بزرگتر نشان دادن اندام می شود بنابراین این مانتوها مناسب افراد قد بلند نیست.

خانم های قد بلند برای اینکه قدشان متناسب تر دیده شود باید مانتویی انتخاب نمایند که توجه را از قد دور کند و به انحناها و برجستگی های بدن تاکید بیشتری بکند پس باید مانتوهای زنانه کمردار تنگ را که آنها را خوش اندام و زیبا نشان می دهد، انتخاب کنند.


مانتو بلند مدل آتلاز

مانتو بلند جدید مدل فاره برند توتو

مانتو مناسب برای افراد کوتاه قد:

خانم های که قد کوتاهی دارند باید مانتوهایی را انتخاب نمایند که قدشان را بلندتر از آنچه هستند نشان دهد.

یکی از روش‌های ساده برای بلندتر به نظر رسیدن شما استفاده از یک رنگ در کل ست روزانه‌ تان است. یعنی استفاده از مانتو بلند در کنار شلوار و شالی به رنگ مانتومناسب است. شما می‌توانید اکسسوری‌های استایل خود را از کیف، کمربند و روسری را نیز به رنگ مانتو انتخاب کنید.

رنگ تیره بهترین رنگ در انتخاب مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد به نظر می‌رسد. علت اینکه رنگ تیره را پیشنهاد می‌کنیم، این است که با پوشیدن مانتو تیره شما لاغرتر به نظر می‌رسید. این لاغری تاثیر زیادی در باریک دیده شدن شما نیز دارد. بنابراین اگر مانتویی شما را باریک‌تر نشان دهد، قد شما نیز بلندتر به نظر می‌رسد.

استفاده از مانتوهایی با طرح برجسته و شلوغ را کنار بگذارید. شما می‌توانید مانتوهایی را انتخاب کنید که سبک و ظریف هستند. طرح پیشنهادی در انتخاب مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد، طرح راه‌راه عمودی است. زیرا طرح راه‌راه عمودی باعث می شود، شما باریک تر و کشیده‌تر به نظر برسید. هرچه طرح راه‌راه عمودی مانتوی شما باریک‌تر باشد، قد شما نیز بلندتر دیده می‌شود.

خانم های قد کوتاه نباید مانتوهای گشاد و کلوش انتخاب کنند زیرا آنها را چاق و کوتاه تر نشان می دهد. پوشیدن مانتوهای بلند و اورسایز ممنوع! یکی از نکاتی که به هنگام خرید مانتو بلند برای خانم‌های کوتاه قد باید مورد توجه قرار گیرد، این است که سایز مانتو بلند باید دقیقا فیت تن و حتی کمی چسبان باشد. زیرا مانتوی فیت تن خطوط بدن‌تان را برجسته می‌کند و شما باریکتر دیده می‌شوید. بنابراین از پوشیدن مانتوهای بلند اورسایز خودداری کنید، زیرا خطوط بدن شما محو خواهند شد و بر خلاف تصورتان نه تنها قد شما را بلندتر نشان نمی‌دهد بلکه باعث می‌شود، جثه شما ریز نقش و کوچک‌تر به نظر آید. بنابراین به حجم آیتم انتخابی دقت کنید.


مانتو جدید تابستانی مدل فیکرا

مانتو کوتاه جدید مدل هامر

پوشیدن شلوار مناسب به همراه مانتو نیز می تواند روی اندازه قد شما تاثیرگذار باشد بهتر است خانم های قد کوتاه از شلوار های دم پایی که حجم آن ها با بالا تنه لباس و پاشنه های کفش هماهنگی و مطابقت دارند استفاده کنند.

بهترین مدل کمربند برای بستن روی مانتو بلند استایل خانم‌های کوتاه قد، کمربند باریک و ظریفی است که همرنگ مانتو شما باشد. این مدل کمربندها باعث می‌شوند که پاهای شما بلندتر و کشیده‌تر دیده شوند. اگر مانتو جلو باز می‌پوشید، می‌توانید از این کمربندها برای شلوار، دامن یا پیراهن خود استفاده کنید.

ترفندی که برای بلندتر به نظر رسیدن در پوشیدن شلوار با مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد پیشنهاد می‌شود این است که بلندی شلوار تا مچ پا باشد تا قد شما کشیده‌تر به نظر برسید. از جمله مدل شلوارهای مناسب برای استایل افراد کوتاه قد می توان به شلوارهای راسته، دمپا گشاد و فاق بلند اشاره کرد. از پوشیدن شلوارهای مام استایل در استایل خود دوری کنید زیرا شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.

با مشاهده محصولات پوشاک استانبول در بخش مدل جدید مانتو زنانه می توانید با بررسی سایزبندی های دقیق درج شده، مانتو مورد علاقه خود را خریداری کنید.


مانتو شیک مجلسی جدید مدل سامر

معرفی ویژگی های مانتو گوموش مدل جدید مانتو تابستانه

منبع
پوشاک استانبول
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن