موضوعات داغ

رنگ های پاستلی چیست؟ نحوه ست کردن رنگ های پاستلی.

What are pastel colors? How to set pastel colors

رنگ های پاستلی به خانواده کم رنگی از رنگها تعلق دارند. این رنگ‌ها دارای تناژ رنگ‌های واقعی اما بسیار روشن و نزدیک به رنگ‌های خنثی هستند. برای مثال ( خاکستری، مشکی و سفید ). به عبارت دیگر اگر به رنگ‌های موجود در چرخه رنگ، رنگ سفید اضافه کنیم، آنها را تبدیل به رنگ پاستلی کرده‌ایم. صورتی روشن و آبی روشن معمولاً از رنگ های پاستلی هستند . همچنین هلویی، نعنایی روشن، موزی و کاراملی روشن نیز از دیگر رنگ های پاستلی هستند.

حال که با رنگ های پاستلی بیشتر آشنا شدیم قصد داریم تا به شما کمک کنیم تا با نحوه استفاده کردن این رنگ ها در پوشش خودتون بیشتر آشنا بشید.

رنگ های پاستلی و متضاد آنها

یکی از بهترین روش های ست کردن رنگ های پاستلی ست کردن آنها با رنگ های متضاد آنها است. برای مثال شما می توانید صورتی روشن را با لیمویی روشن، رنگ بنفش را با پرتغالی روشن و رنگ های آبی روشن و نعنایی روشن را باهم ست کنید.

ست کردن رنگ های پاستلی و رنگ های خنثی

ست کردن رنگ های پاستلی با رنگ های خنثی بسیار جذاب است. شما می توانید رنگ های پاستلی را با رنگ های خنثی یعنی سفید، مشکی و خاکستری و همچنین رنگ های بژ و کرم و نسکافه ای ست کنید. از حاصل ترکیب این رنگ ها پوششی کمی مردانه تر و غیر دخترانه به وجود می آید که می تواند بسیار خاص و جذاب باشد.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن